می توانید چینی داروها کاهش کراتینین 1.9 در نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید چینی داروها کاهش کراتینین 1.9 در نفروپاتی IgA

خواهر من است مبتلا به نفروپاتی IgA تشخیص داده شده است. در حال حاضر، او تحت طب سنتی چینی است و سطح کراتینین او 1.9 است. من می خواهم بدانم می توانید داروهای چینی کاهش کراتینین بالا در نفروپاتی IgA؟

اگر چه کراتینین 1.9 خطرناک نیست، آن است که هنوز هم بالاتر از طبیعی است. طب سنتی چینی (TCM) بوده و برای هزاران سال مورد استفاده قرار برای تنظیم محیط داخلی و درمان بیماری مزمن کلیه از جمله نفروپاتی IgA.

از طریق گسترش عروق خونی و باعث افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، خون بیشتری می توانید به کلیه جریان و توان فیلتر در هر دقیقه. است که می گویند، مواد زائد و سموم از بدن از طریق کلیه ها حذف شده است. در این مورد، سطح کراتینین بالا کاهش می یابد به طور طبیعی.

با این حال، به رک و پوست کنده می شود، طب سنتی چینی برای کاهش سطح کراتینین بالا در نفروپاتی IgA مفید است، اما ممکن است این نسخهها کار در سرعت پایین تر است. در اینجا من به شما توصیه درمان نوآوری طب چینی سنتی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن را نه تنها می توانید کراتینین بالا اما همچنین می تواند سلول های کلیه و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه به طور موثر محافظت می کند. بیشتر چه، آن اثر بیشتر از داروهای سنتی چینی است.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس طب سنتی چینی فقط یک شانس برای این بیماران به بازیابی فراهم می کند. از یک طرف، آن را می تواند گردش خون بیماران را تنظیم کند. از سوی دیگر، این درمان می تواند توانایی خود گردآوری سلول های کلیه آسیب دیده را بی درنگ و دستیابی به بازیابی آنها. به عنوان سلول های کلیه آسیب دیده بازیابی به کار، سطح کراتینین بیمار می تواند بیشتر را کاهش داده و کلیه شرایط خود می تواند با موفقیت بهبود یافته است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این طب چینی برای نفروپاتی IgA و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: